ســــــــروش

بیاد پاسدار شهید مهندس مسعود سروش

ســــــــروش

بیاد پاسدار شهید مهندس مسعود سروش

ســــــــروش

آن روزها دانشجویان مبارز تعدادشان در هر دانشگاه به تعداد انگشتان یک دست نمی رسید، زیرا سرکوب ها بشدت وحشیانه بود و تقریباً اگر کسی بوسیله ساواک دستگیر می شد دیگر امیدی به بازگشتش نبود، روزی یکی از دوستان مسعود که دانشجوی مدرسه عالی (دانشگاه) بیمه بود از او می خواهد برای شکستن جو اختناق حاکم بر این دانشگاه کاری بکند، چند روز بعد موقع نهار، مسعود به همراه چند تن از دانشجویان، خیلی عادی وارد غذاخوری این دانشگاه می شوند، و بعد از چند دقیقه شروع می کنند با هم کتک کاری کردن، بقیه دانشجو ها هم که می دانستند ماجرا چیست بعد از کتک کاری های ساختگی و هیاهو و سر صدا از غذا خوری خارج شده و شروع می کنند شعار دادن علیه رژیم شاه، و تا گارد دانشگاه به خود بیاید جمعیت دانشجویان از دانشگاه خارج می شوند و مسعود را فراری می دهند. از آن پس نیز تلاش های او در دانشگاه برای مبارزه با انحرافات فکری گروهک ها و طرفدارانشان، خاطرات عجیب و شیرینی را برای دوستانش به یادگار گذاشته است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و در آنجا هم خوش درخشید و به همین دلیل تا زمان شهادتش او هیچگاه نتوانست موافقت فرماندهی را برای حضور در جبهه بدست آورد پس بناچار در اسفندماه سال 1360 مرخصی گرفت و برای شرکت در عملیات فتح المبین بصورت ناشناس به منطقه رفت و در اولین ساعات فروردین سال 1361 در منطقه شوش، جبهه عنکوش به همراه حدود بیست نفر از اعضاء گروه تخریب که در قطار به مقصد اهواز با آنها آشنا شده بود مورد اصابت گلوله تانک قرار گرفت و به شهادت رسید.

جوانی بسیار با نشاط بود و همواره اولین چیزی که در ذهن همه دوستانش از او به یادگار مانده است بذله های شیرین و و زیرکانه او بود، اعتقاداتش بسیار محکم بود، در اعمال و رفتارش بسیار دقیق بود و احکام فقهی را بر اساس رساله امام خمینی(ره) می دانست و عمل می کرد، به همین دلیل دوستانش بعد از شهادت اش نام فرزند رساله را بر وی گذاردند، او عاشق ادعیه و زیارات ائمه علیهم السلام بود و در وصیتنامه اش خواسته تا دعای ندبه و زیارت عاشورا را برایش بخوانند.

پیام های کوتاه

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

یک شرکت ایرانی در حال اخذ مجوز ورود نوشابه های آمریکایی به ایران است، شرکت ARKAY آمریکا نوشابه هایی با شکل ظاهری نوشابه های الکلی تولید کرده و ادعا می کند اینها کاملا طعم نوشابه های الکلی را دارند و بدرد آدم هایی میخورد که قصد ترک الکل را دارند! خانم غفاری از شرکت «سونا طب پارسیان" که در آمریکا بسر می برد در حال عقد قرارداد با ین شرکت آمریکایی است، اکنون به نظر می رسد دولت جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به آثار عجیب چنین اقدامی مجوزهای لازم برای این اقدام را صادر کرده است.

بدیهی است مردمی که شاه را از طریق نابود کردن مظاهر شاهنشاهی اش از این مملکت بیرون انداختند و با به آتش کشیدن مشروب فروشی ها ، فاحشه خانه ها، کاباره ها ، قمارخانه ها، سینماهای آنروز ، مهر پایان به دین ستیزی و بی لیاقتی شاهان زدند امروز نیز با قدرت بیشتر هرگونه مظاهر دین ستیزی با همراهی آمریکا را به آتش خواهند کشید. و شاید من اولین نفر نباشم که به خون شهیدم قسم می خورم شخصا و با کوکتل مولوتف همه مظاهر چنین اقداماتی را به آتش خواهم کشید و رسماً به همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و پلیس اعلام می کنم علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. یا علی.

http://www.rajanews.com/news/226250


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۰
محسن سروش

جیسون رضائیان ۳۱ تیرماه ۹۳ به همراه همسرش به اتهام جاسوسی بازداشت شد و همین کافی بود تا بحث‌ها آغاز شود.

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس؛ وی فعالیت‌ خود را در نشریه واشنگتن پست و روزنامه نشنال امارات آغاز و سال‌ها به عنوان خبرنگار فعالیت کرده است.

او زاده آمریکا در ۱۵ اسفندماه سال ۵۴ است که تابعیت دوگانه ایرانی و آمریکایی دارد. پدر او مشهدی‌الاصل و مادر وی آلمانی‌ست.
آنها شبکه ارتباطی قوی‌ای در بدنه اجرایی نظام جمهوری اسلامی و افراد مرتبطی در مرکز استراتژیک ریاست جمهوری، دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ویژه در نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه و حتی مجلس شورای اسلامی و سازمان میراث فرهنگی داشتند که با بخشی از این شبکه برخورد شده است.

«فردی از افراد وزارت امور خارجه که ابتدای نامش «ش» است ارتباط نزدیکی با جیسون رضاییان داشته و تمام اخبار تیم مذاکره‌کننده را در اختیار وی قرار می‌داد؛ جیسون به طور کلی در تیم رسانه‌آی آقای ظریف فعال بوده و یک فردی به نام آقای «س» در نهاد ریاست جمهوری نیز ارتباط ویژه‌ای با آنها داشته است که اطلاعات وسیعی در این‌باره به این جاسوس منتقل می‌کرد.

تیم جیسون در سفرهای آقای روحانی کاملا فعال بوده و در هواپیمای او نیز حضور داشت؛ او به خصوص در سفر به خوزستان روحانی فعال می‌شود. یکی از وظایف تیم جاسوسی جیسون جمع‌آوری میزان استقبال از رئیس‌جمهوری در این استان‌ها بود.» این سخنان را کریمی قدوسی در ادامه بیان می‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی اعلام می‌کند که آنها در خصوصی‌ ترین جلسات رئیس‌جمهور نیز شرکت و اخبار این جلسه را به شبکه‌های جاسوسی منتقل می‌‌کردند. جیسون در یک گزارشی به آمریکایی‌ها می‌گوید که من به قدری به رئیس‌جمهور نزدیک شدم که حتی طعم و مارک آدامسی که می‌جود را شناسایی کردم و می‌دانم ایشان به چه آدامسی علاقه دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه می‌دهد که یکی از روش‌های این سرویس جاسوسی، تقرب و آلوده‌سازی بود که هم به لحاظ سیاسی و اجرایی و هم به روش‌های آلوده‌سازی به اشخاص مهم نزدیک می‌شدند. به نحوی که اگر موفق نمی‌شدند با خود مسئول ارتباط اخلاقی پیدا کنند سراغ فرزندان، برادران و خانواده‌های او می‌رفتند و از ‌آنها مستند تصویری تهیه می‌کردند و آنها را به عنوان باج‌خواهی به کار می‌گرفتند
گزارش مفصل این شبکه عظیم جاسوسی در ایران را در ادامه مطلب بخوانید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۰۹
محسن سروش